Jak utopit paničku :D

02.07.2010 20:29

 Tak dnes jsme byli zase u vodičky. Šli jsme k přehradě u Kristiina hrádku, tam to máme moc rádi :D Dnes jsme plavali a já byla tak šťastná, že jsem chtěla kravit a tak jsem čapla paničku ve vodě za culík a hopsla jsem ji kolem krku a ona to nějak nepochopila a potopila se :D To vám byla sranda. Já se cachtala nad ní a ona neměla jak se vynořit :D Pak mi říkala, že se to nedělá a že se mnou nebude mluvit, ale pak nám nakonec dala všem svačinku - krásný vepřový ouška ;) Takže příště ji ponořím na dýl a třeba dostanu i 2 ouška k baště. Snad nedostanu lepáka za svoje ouška :D Pak se Daneček zamiloval do Chenseeka, chtěl si s ním moc hrát, ale Chensee jeho hry taky moc nechápal ;) Bylo to fajn odpoledne a doufáme, že brzo půjdeme zase na nějaký výlet. Tak pac a pusu Sissinka

Fotečky z topení paničky zde: https://sissiachensee.rajce.idnes.cz/Koupani_2.7.10/